8 Ocak 2014 Çarşamba

İSTANBUL MODERN ÇOCUK ATÖLYELERİ


Tekrar merhaba :))

Geçen haftalarda yazdığım yazımda İstanbul da çok güzel çocuk atölyelerinin olduğunu ve bunlara katılacağımızı yazmıştım.

28 Aralık Cumartesi günü İstanbul Modern de bulunan "ŞEKİLLERİN PEŞİNDE" atölyesine katıldık.
Bu atölye 4-5 yaş arası çocuklar için 1 saatlik bir çalışmaydı.Çalışmadan önce çocuklara sergileri gezdirip daha sonra atölyenin konusu üzerine çalışma yaptırılıyor.

Efe şekillerden güzel bir resim yapmıştı ve çok sevdi burayı.


















Eğer sizde katılmak isterseniz mutlaka tavsiye ederim. Her yaşa göre atölyeler mevcut ve ücretsiz ancak çok talep olduğu için atölye tarihinde 1-2 hafta önce telefonla yada email ile rezervasyon yaptırmanız gerekiyor.

Bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
http://www.istanbulmodern.org/tr/egitim/ucretsiz-egitim-programlari/okul-programlari/muze-cantam_807.html











Çocuğunuz atölyede eğlenirken sizde müzenin içinde bulunan kafe de İstanbul'un eşsiz manzarasının eşliğinde kahvenizi yudumlayabilirsiniz. Tek şikayetim turistik bir mekan ve manzaradan dolayı mıdır bilemiyorum ama restoran fiyatları uçmuş gitmiş :))) Buna karşı olduğumu her zaman belirtirim.
Mesela RAHMİ KOÇ MÜZESİ özel olmasına rağmen giriş ücreti 7,5 TL  ama bizim kültür bakanlığımıza bağlı müzeler 25 TL, müze kart alabilirsiniz tabi ama o da hep bir yerlerde geçmiyor. Mesela Topkapı Sarayında harem bölümü, Dolmabahçe Sarayı vb..Neyse bu da apayrı bir konu :))

Sevgiler,

BANU'YU TAKİPTE KALIN :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder